Alla inlägg under maj 2010

Av sarahw - 18 maj 2010 15:00

  

Chokladbolls-bak ute på altan!


I morgon fyller våran stor-pojke 4 år och det ska vi fira i stugan.

I år har jag inte skickat några inbjudningar, så jag skriver här istället eftersom jag vet att dom flesta nära & kära brukar läsa bloggen.

Efter kl 14 i morgon är ni som vill välkomna och fika!

(Klockan 18 kommer familjen på middag)

På söndag ska Albin ha kalas för dagiskompisarna kl 13-15, efter det får ni som vill komma och kalasa då istället.

Nu åter till räfsningen!

...

Av sarahw - 14 maj 2010 16:24

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller beröras,

de måste kännas i hjärtat.

Av sarahw - 14 maj 2010 10:37

Tittade skeptiskt på kunderna igår, alltså dom som kom in iförd endast shorts och linne.

När jag äntligen slutade kunde jag knappt tro det var sant hur varmt och härligt det var ute!

For snabbt och inhandla jordgubbar och sen hem för att njuta en liten liten stund på altanen innan vi åkte till stugan och slog på grillen.


Tydligen har dom lovat härlig värme mest hela veckan när jag är "ledig". Tror vi tar vårat pick och pack och flyttar (iaf tillfälligt) till stugan  .




Av sarahw - 13 maj 2010 12:08

Det firar vi med jobb, grillning och film  .

Bara en jobbdag kvar sen ledig en vecka igen!

Helt sjukt hur fort tiden går och alldeles strax har halva Maj gått.

Enligt min planering denna månad skulle vi flytta till stugan och åka på utlandet.

Jag tror nog vi skjuter på båda punkterna till nästa månad för jag har en del att göra därhemma innan det är dax.


Måste baka inför 4-års kalaset nästa vecka.

Albin har beställt chokladbollar, kryddpepparkakor, prinsesstårta och butterkaka. Det ska jag väl kunna svänga ihop!


Ifall någon behöver något present-tips, så önskar han sej:

Pengar till utlandsresa (kanske mer mammans önsemål  )

Uteleksaker

Skotare

Skördare

Sommarsandaler stl ca:28.

Pyjamas stl. ca:104. (ej 98/104).



...

Av sarahw - 11 maj 2010 12:32

Om du säger och gör som du alltid har gjort,

 kommer du alltid att få det resultat du har fått!

Av sarahw - 11 maj 2010 10:24

    

Skönt att komma hem till någon som längtat efter en  

Av sarahw - 8 maj 2010 23:54

Vi befinner oss just nu i Bålstad på Aronsborgs konferenscenter.

Ett jättefint ställe vid vattnet med superdupergod mat  .


Det känns alltid väldigt bra efter Sibyllas årskonvent! Ledningen är duktig på att ordna bra grejer och just nu händer det mycket. Det är äntligen fokus på rätt saker för denna kedja, inte en dag för tidigt!


Dagens absoluta höjdpunkt var föreläsningen med temat: Våga vara bäst av en oerhört duktig och positiv kille som heter Michael Södermalm.

 

Verkligheten sätter inga gränser, det är jag som sätter gränser på verkligheten!

 


Av sarahw - 7 maj 2010 19:00

Älven har gått, fönstren är putsade och sommargardinerna är uppsatta.

Känner att min energi kommit tillbaka!

Änligen frisk och nyss hemkommen från ett Pump-pass, 4 veckor sen sist. 

I morgon är jag redo för Huvudstaden med en härlig träningsvärk i hela kroppen  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards