Alla inlägg den 18 maj 2010

Av sarahw - 18 maj 2010 23:00

Jag har tagit ledigt från bokhandeln på fredag, Lördag och Söndag.

Fredag och lördag för att medverka på Jord & Skog mässan på Piteå havsbad.

(Eller mest för att Andreas absolut ville ha mej & Albin där, så på fredag efter mässan blir det bad  och på lördag kanske lite shopping på stan?! )

Söndag är jag ledig för att ha dagiskalas!


Ser på prognosen att dom lovat hyfsat väder.

Fast experterna säger ju att det inte är bra med denna värme såhär tidigt, då är chansen liten att det blir en varm sommar. Jag hoppas verkligen att dom har fel!

Av sarahw - 18 maj 2010 21:17

I lördags åkte vi till Boden för att se musikalen Extravaganza.

             

Sanne var outstanding och sjöng så jag fick tårar i ögonen!


Annars har vi jobbat på med en del missöden. Ibland kommer verkligen all otur på samma gång, men förhoppningsvis är vi snart på banan igen!


Jag har iaf haft turen att fått vara ute en hel del under dom 4 senaste dagarna!

Nu är gården räfsad, blommorna omplanterade, altanen tvättad och det är allmän ordning på torpet  .







Av sarahw - 18 maj 2010 15:00

  

Chokladbolls-bak ute på altan!


I morgon fyller våran stor-pojke 4 år och det ska vi fira i stugan.

I år har jag inte skickat några inbjudningar, så jag skriver här istället eftersom jag vet att dom flesta nära & kära brukar läsa bloggen.

Efter kl 14 i morgon är ni som vill välkomna och fika!

(Klockan 18 kommer familjen på middag)

På söndag ska Albin ha kalas för dagiskompisarna kl 13-15, efter det får ni som vill komma och kalasa då istället.

Nu åter till räfsningen!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards