Alla inlägg under mars 2010

Av sarahw - 14 mars 2010 11:37

...Iaf när det gäller kläderna....

Av sarahw - 11 mars 2010 22:49

Jag har nu min ledigvecka från bokhandeln så egentligen är vi inte mer ledig är vi brukar vara varannan veckan,

men det känns ändå lite speciellt när man vet att det är sportlovsvecka.


  

I tisdags var vi i stugan. Vilken härlig dag det var!

      


Vilken tur att tomten läser min blogg;-). Mattan passade perfekt!   

Snö fanns det gott om och vi hade en mysig picnic i solen inomhus;-)

I övrigt är jag väldigt nöjd med min vecka hittills.

Förutom en massa mys med familjen har jag haft flyt med hemmajobbet och så har jag ÄNTLIGEN sorterat mina bilder. Jag har fått ihop ca: 700 bilder från Maj09-Mars10 som ska framkallas + ca:450 från jan-maj09. men först ska jag börja klistra in de jag har liggandes här hemma ( i dubbel uppsättning  ).

Det ska jag nog ta som kvällssysselsättning till veckan!



Av sarahw - 10 mars 2010 22:14

Frida har alltså kommit in i 30-års klubben!

Det var en lugn fest med en härlig stämning. Vi var 9 tjejer som åt, skrattade, bubblade, bastade och spelade spel och jag var inte hemma förrän efter 7,5h.

                            

         Suupernice!              Linda fick sej en                   Glada gänget

   Frida-tatuering


Av sarahw - 10 mars 2010 22:07

Jag har fått världens finaste present!

Ett halsband som min son gjort på dagis.

Albin skulle ta ett foto, då han tyckte att halsbandet passade mej perfekt!

Dock var systemkameran lite tung, men jag kom iaf med på ett hörn.

Av sarahw - 6 mars 2010 16:19

En urmysig middag med en del av min stora familj. Vet inte vad Albin gjort för att få så många fina presenter?! Massor med supersnygga kläder och polisgrejer fick han.

Idag har jag jobbat i det fina vädret.. Men det gick bra det oxå.

Strax middag och sen bär det av på 30-års fest på relaxen på det nya Nilshotell.

Snart måste jag nog skaffa mej nå partybadkläder.


Av sarahw - 3 mars 2010 22:08

Måste skyndsamt återfå glimten!

Men hur?

Kanske försvinnandet bara beror på att jag blivit gammal, trött & sliten?

Hoppas inte det!

Jag har iaf tränat både igår och idag, så jag känner lite mer positiv energi i både kropp och själ.




Av sarahw - 3 mars 2010 11:23

Träffade nyss en kund som inte varit in på länge.

Han frågade om jag har det bra?

Han tyckte nämligen att jag förlorat glimten i ögat...??


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards