Alla inlägg under mars 2010

Av sarahw - 25 mars 2010 21:22

I morse frågade jag Albin om han hade sett en sak som jag hade borta? 

Han svarade.-Du får själv ha koll på dina grejer!

Där fick jag smaka på min egen medicin:-P. Jag försöker nämligen få honom att hålla reda på sina saker, speciellt tutten som han fortfarande vill ha på kvällen. Hittar han den inte själv så får han vara utan.


Av sarahw - 25 mars 2010 21:10

Självklart har vi uppmärksammat denna viktiga dag! Älskar våfflor

  

Extra mysigt är det att äta dom med goda vänner ute i stugan.

Jag har även världens bästa recept på smeten innehållandes kolsyrat vatten som gör dom härligt frasiga.


Av sarahw - 24 mars 2010 22:50

Har lixom inte haft tid att sitta framför datorn den senaste veckan.

Andreas har varit på resande fot och jag och Albin har rännt omkring och sovit borta flera nätter. Jag har nyss sorterat och laddat upp några nya bilder:

  

Förra fredagen blev vi bjuden på "världens godaste sallad" hos Ulle.

  

På lördagen fick vi Amerika-främmande (Åsa). Trevligt trevligt!


Sen åkte vi till Ryssbält för att mysa med Familjen!

Första gången på flera år som jag sov "hemma".

  

  Passande väggord i sovrummet.

      

Söndagen bjöd på strålande väder och vi åkte ut med skotern & picnickorgen till Påläng.







Av sarahw - 18 mars 2010 10:31


  

Denna skoter fick jag när jag var ca: 6 år. Nu är det dax för nästa generation att ta över.

Lite småfix, så ska vi se att den går som kulan.

Gissa om Albin längtar till den är igång!  

???

Av sarahw - 15 mars 2010 23:46

Idag hittade jag mej en fin skinnjacka på Hanzens!

Frågan är bara om jag verkligen behöver den?

Visst, sen Rockpartyt känner jag ju att jag innerst inne är en riktigrockbrud:-P

  

Dessutom beställde jag en skinnjacka förra året som jag aldrig fick eftersom den var slutsåld.

Såå svaret får nog ändå bli...

  

 Självklart behöver jag den!             (Fotograf: Albin.P)

Av sarahw - 15 mars 2010 08:46

Lite läskigt det där med Facebook.. Vilka bilder som helst kan dyka upp ur ens förflutna.

Blev "taggad" i ett foto häromdagen.

  

Halloweenfest för ett antal år sedan.

Av sarahw - 14 mars 2010 11:50

Lördagskvällen spenderades hos Ulle med gamla goa vänner!

Alltid lika roligt när dom kommer "hem" på besök.


                    


Även Jan & Andreas tittade förbi lite senare och vi såg (jag sov) till The Rock.

Kan inte förstå hur man kan sova till en sån spännade film?!



Av sarahw - 14 mars 2010 11:42

Sista dagen på "lovet" besökte vi Sportcity

där Albin-polis & Elias fick härja av sej.

                 

Sen bar det av till Ryssbält där vi fixade middag.

  





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards