Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av sarahw - 22 augusti 2009 10:29

Det är faktiskt ganska skönt med vardagliga rutiner. Albin behöver verkligen vara på dagis ibland, för han väldigt aktiv och pratar konstant. Så att få leka med kompisar är ju toppenkul!

Synd bara att dygnet fortfarade har för få timmar, det är så mycket jag vill hinna med. I tordags fick jag och lillen i uppdrag att inhandla lite grejs till Andreas nyinköpta husvagn, för på måndag ska han påbörja sitt campingliv. Fast jag är lite skepiskt att han kommer att trivas, för förra veckan kom han hem varje kväll:-). Nåväl.. Då jag handlade åt honom lovade han att hjälpa mej med plantering inför nästa sommar. Två pallkragar skall placeras ut. I ena blir det jordgubbar och i andra sallad,dill,gräslök och kanske morötter.


Igår efter en sen middag och lite städning  tog vi oss tid för fredagsmys och såg filmen Catch me if you can. Det är en absolut en film i min smak!


Sen har vi gjort en telefonuppdatering på min gamla mobil. Så nu är den igång igen!  Håller tummarna att den fungerar ett tag till.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards