Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av sarahw - 14 augusti 2009 23:08

Idag har jag och lillen gjort massor! Dammsugit, skurat, dammtorkat, vädrat mattor , bytt sängkläder, vilat i solstolen, läst, lekt, tvättat kläder, tonat håret, lagat middag åt Andreas & Simon och städat ur skåpen i toan hemma.

Trots allt det så känner jag mej inte nöjd. Känner mej låg...Vet inte riktigt vad det beror på?

Kanske kan det bero på att jag haft lite huvudvärk hela dagen.. Troligtvis är det spänningshuvudvärk, jag ska som tur är på massage på måndag.

Nä nu ska jag bädda ner mej och njuta av tystnaden och bara slappna av!

Av sarahw - 14 augusti 2009 09:10

Vilken fin dag det ser ut att bli:-). Har en lång "att göra  lista" som jag oxå hann med att skriva igår kväll. Ikea katalogen hann jag inte igenom innan all energi tog slut, eller berodde det kanske på att min sambo ropade ett antal gånger att jag skulle komma och lägga mej.

Vaknade kl 8 utan väckning och Albin med sina 3 mjukisdjur vaknade vid halv 9.  Albin kröp upp i soffan medan jag fixade välling.

Citat: Pappa gör den bästa vällingen, varm & kall!

Till saken hör att vi har en vattenkokare med temperaturinställning, så vällingen har samma tempeatur varje gång. Ja ja, då får han väl vara utan den idag. Har verkar glad i alla fall, för han går omkring och sjunger: I like to move it, move it, i like toooo MOVE IT!!!


Har förresten en härlig träningsvärk från gårdagens pass, känns som att jag har värsta bandyrumpan;-).

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards