Alla inlägg den 30 januari 2009

Av sarahw - 30 januari 2009 18:57

Hemma från träningen!

Kände mej inte lika stark som i tisdags. Känns som att jag har träningsvärk i ljumsken?! Visste inte att man kan få det av Pump? Det får man väl av typ ridning eller nåt??!!!

Ska basta nu och fredagsmysa i soffan.

I morgon jobb och sen Lasergame i Boden:-D


Hörrö dudu! Sitter du här och drömmer om den gamla goda tiden?;-) Ta och skriv biografin nu! Jag väntar...


Av sarahw - 30 januari 2009 12:04

Dax för en veckosammanfattning:-)

Lördag: Festen hos Jan var trevlig och lugn.

Söndag: Vaknade pigg  och laddad för träning, men passet var inställt:-( . Slappade mest hela dagen.. Åkte på Stepmix på kvällskvisten och Andreas for till Umeå med tron att det var sista veckan där, men nu verkar det som att han får vara kvar trots att han är inhyrd och inte anställd. Skönt! Så slipper han åka till Norge:-)

Måndag: Albins och mammans mysdag! Åkte på Badhuset. Som Albin hade längtat efter det. Han trivdes som fisken i vattnet:-)

Tisdag: Som jag skrev tidigare började tisdagen bra och blev ännu bättre. Jag blir alltid på bra humör efter träning! (Jag vet att jag tjatar om det, men det är en viktig del av mitt liv. Så fort mitt humör inte är på topp säger Andreas att jag ska åka iväg på nåt pass:-). Tillbringade kvällen hos Mormor  och Emilia.

Onsdag: Även det en toppendag:-) Promenad, vila, pepparkaksbak och bus.

Torsdag: Jobb! ett tag sen sist. Dagen gick väldigt fort och middagen stod på bordet när jag kom hem:-D

Fredag: Är extra ledig idag! Så medan pappa gubben är och installerar en panna så myser mamma gumman och Albin här hemma. Har hittils hunnit med att baka chokladbollar. Albin rullade dom i pärlsocker alldeles själv  och nu har han plockat ihop leksakerna så jag kan dammsuga. Duktiga killen! Nu ropar han att jag inte ska sitta framför datorn. Citat: Jag orkar inte tjata nå mer på dej!!! Undra var han har hört det förut;-)

Bästa att föregå med gott exempel och lyda

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards