Alla inlägg den 15 januari 2009

Av sarahw - 15 januari 2009 23:08

Snart Fredag igen.. Tiden går verkligen fort trots att det är Januari.. Jag drar en snabb sammanfattning: Förra fredagen var det Let´s Dance kväll. Lördagen började vi plocka ner julpyntet och sen åkte jag iväg på Tjejmiddag med Vin & Alias. Söndag träning, extrajobb och Tupperwareparty hos min gravida kusin Vanja. Jag köpte inget (köpstopp!!), men Andreas hade beställt en nappflaska & potatisskalare till stugan. Måndag storstädning och lite shopping (bara det nödvändigaste;-)i Happis. Tisdag Träning,pappersjobb (Präktig som jag är kunde jag inte låta det vara liggandes längre och visst känns det mycke bättre nu när det är gjort) åkte sen till Mormor med Albin och jag gick på bio med tjejerna och såg: Hämnden (Wallander). Helt Ok! Jag somnade inte iaf;-) Som jag gjorde när vi såg den nya Batman filmen med syster m.fam i stugan. Jag försökte tom. stå upp för att inte somna men det gick bara inte.. Nåväl.. I Onsdags tog vi det mest lugnt. Promenerade på stan och höll på att frysa ihjäl, såg film och sen åkte vi vidare till Farmor & Farfar. Albin är inte en kille som är bra på att vara still och tyst. Så innan den dagen var slut var jag helt färdig över att ha lyssnat på honom hela dagen. Han måste ha sagt mamma minst 200 gånger. Sen ville han inte alls sova..Jag vet! Det var väl ingenting. Bortskämd som man är pallar man inte mycke innan man bryter ihop;-) Efter en skön natts sömn vaknade både jag och Albin på torsdag morgon pigga och sugna på att åka till Dagis/Jobb. Fredag i morgon igen med fredagsmys och Let´s Dance...


Avslutar dagen med ett par stugbilder från förr förra helgen:-) Myspysigt värre!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards