Alla inlägg under juni 2009

Av sarahw - 19 juni 2009 19:50

Nu är det tydligen färdigspelat. Albin blev tjurig och gick in i sitt rum. Tror han brås på pappsen sin;-). De tål inte att förlora!

Av sarahw - 19 juni 2009 19:24

Äntligen har jag varit på min första springtur! Ehh..Det kanske var att ta i..men jag småjoggade iaf:-).

Annars har jag hunnit med att grunda taket på bron medan lill gubben sov och Andreas tvättade av jollen.

Gubbarna på premiärtur med båten:-)

Albin fick ett midsommarpaket som innehöll ett Memo som vi nu ska spela. Sen blir det jordgubbar!

Av sarahw - 19 juni 2009 11:59

Det blir inget Piteå besök idag:-(

Bara vila..

Det ser iaf ut som att det börjar klarna upp:-). Härligt!

Av sarahw - 17 juni 2009 13:50

Såg nyss ett par snygga Versace bågar. Jag har alltid velat ha ett par solglasögon med styrka. Dessutom skulle dom ha ett bra erbjudande på bågar snart. Den stora frågan är hur ofta de kommer till användning, för sommaren är inte särskilt lång... Mmm..Tål att tänkas på!

Av sarahw - 16 juni 2009 11:01

Sommaren försvann:-( Tur jag tog min tjocka kofta idag.

Men igår var det riktigt varmt! Jag fick mej en extra ledigdag, eftersom jag missat att dagis hade stängt. Vi grejjade hemma för omväxlings skull. Jag klippte gräsmattan och det tog mej över tre timmar. Tur det är gräsfritt i stugan:-)

En kort säljutbildning idag 13-17. Emilia är på den nu och messade nyss att de visade en bild på mej! Hemska tider!! Varför de?

Ikväll blir det mat,vin och mingel i Gallerian. Emilia får dock sköta vindrickandet för jag ska vara chaufför och ladda inför kommande Beachparty Baki Ö den 27/6.



Av sarahw - 14 juni 2009 15:25

Kan ju lägga upp ett par bilder från balen. Det kanske piggar upp;-)

Finaste Sabina.

 Även Hanna var superfin:-)

Av sarahw - 14 juni 2009 15:18

Känner mej slö, slapp & likgiltig... Orkade knappt upp ur sängen i morse.

Men det ska bli ändring på det:-) Blir favvosallad till middag och sen träning!

Av sarahw - 13 juni 2009 11:02

Undra var min Beach 2009 motivation förvann? Jag vill minnas att jag i Januari skrev att jag skulle skicka en räkning på löparskorna  till sommaren! Visst jag har försökt gå på gruppträningspass så ofta som det har varit möjligt, men det gör jag ju bara för att det är så förbaskat roligt:-).

Men inte en enda röprunda..

Tur att det aldrig är försent att börja



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards