Alla inlägg den 5 juni 2009

Av sarahw - 5 juni 2009 12:10

Trots långkalsoner, jeans, tröja och fleecejacka fryser jag! Har slipat och oljat 1/3 del av möblerna, men det blev så kallt om händerna. Sen finns det  risk för att oljan inte torkar.. Albin tröttnade fort och meddelande att det är alldeles för kallt ute idag, så han gick in. Jag har plockat en del sten, men det är ett riktigt evighetsprojekt så jag tänker inte ens tro att det blir färdigt någon gång. Fast det är ett bra terapiarbete:-)

Av sarahw - 5 juni 2009 09:22

Morgonen började med ett mms från Andreas. Bilden föreställde ett söndertrasat bildäck:-( Åh nej, typiskt! Han var på väg till Kallax för att åka med Simon på en mässa i Sthlm. Fick punktering på vägen där det var enkelfiligt och mitträcke. Men det gick iaf bra, han körde på fälgen ett tag och kunde sen byta däck och hann i sista sekunden till flyget!

Min & Albins morgon har varit betydligt lugnare.. Började med en välling i soffan framför morgon-nyheterna. Gjorde en brasa i kylan och sitter nu med min tekopp och klådda och funderar över vad vi ska hitta på idag. Tror vi ska plocka sten! Albin gillar grovarbete och just nu är det väldigt lågt vatten, så vi ska plocka bort sten för att få den perfekta sandbottnen ifall det blir något bad i sommar?!

Fick just se det berömda Paul Potts klippet på tv och det kom nästan en tår.. Mäktigt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards