Alla inlägg den 29 november 2008

Av sarahw - 29 november 2008 16:35

På torsdag kväll anlände vi till Milano. Strosade i närheten av hotellet och gick sen och la oss. Jag måste ha varit väldigt kramsjuk, för tydligen hade jag slitit i Ulles täcke och ville komma över på henne sida:-D..

På fredagen kollade vi mest runt.. Bodde i princip på shoppinggatan! Besökte den stora Katedralen inne i stan. Vi hade en tanke på att bikta oss, men Ulle kom fram till att det skulle ta hela dagen så vi lät bli;-)

Slutkörda efter dagens promenad åt vi en pizza på ett hak och slappade på hotellet. På lördagen shoppades det vilt! Jag fick ihop 18 plagg:-). Ulle några färre, men hon handlade till något högre pris på Ferrari butiken;-). Lördag kväll avslutade vi med att vrålhungriga vandra runt i 1 1/2 h för att hitta igen ett ställe som serverade Pasta.  På söndag efter utcheckning tog vi tåget till Monza för att se på F1 banan! En himla tur att Ulle hade planerat in det, för man var ganska mättad på stadslivet. Vi promenerade miltals i Monza parken i det härliga höstvädret...

Tusen tack kära vän för att jag fick komma med på din resa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards