Alla inlägg den 5 november 2008

Av sarahw - 5 november 2008 23:30

Känner mej väldigt stressad! Har tänkt börja med bokföringen för flera dagar sen men inte fått tummen ur..Jag jobbar 6 dagar denna vecka eftersom min chef är på semester i Florida och jag ska vara ledig hela nästa vecka. På måndag åker jag och Andreas ner till Sthlm för att gå på en Företagsledarutbildning. Undra om jag får in något nytt i min förvirrade hjärna!? På torsdag åker jag och Ulle till Milano:-) Det ska bli kul med lite shopping och sevärdheter....

Men först måste jag få klart allt här hemma innan jag kan åka. Igår efter att Albin somnat alldeles för sent (som vanligt) skulle jag börja med pappersarbetet, då infann sej en hemsk huvudvärk och jag sov väldigt dåligt.  Ikväll fick vi besök av "Min Ulle" som Albin säger:-) Vi åt hamburgare och jag bakade Chokladbollar;-) Mysigt avbrott i vardagen, men bokföringen återstod fortfarande... Fick söva Albin i 40 minuter, han ville inte alls att jag skulle gå.. Sen när jag äntligen skulle  börja så märker jag att jag måste radera ett år för att skapa ett nytt och ingående balans diffade. Suck! Ringde min jourkompis Ewa och hon hjälpte mej lite, men jag vågar ändå inte radera innan jag är helt på det klara med att allt stämmer. Såå här sitter jag superstressad och bloggar???!!! Varför inte passa på att gå och sova så jag orkar fortsätta i morgon!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards