Alla inlägg den 14 mars 2014

Av sarahw - 14 mars 2014 10:16

Ännu en härlig fredag är här, som spenderas med den goaste av trollungar. Vi har redan hunnit baka kakor och efter lunchpromenaden ska jag ta tag i och börja måla taket i sovrummet! Vi ligger lite efter i årsplaneringen för närvarande eftersom jag kom på att både fönster,tak och dörrar behövde målas i sovrummet. Jag har även beställt en ny tapet, fast jag vet dock inte om vi ska sätta upp den i sovrummet eller i kontoret...

Tror att vi har bestämt vilken vägg och golvmatta det blir i lill-toan, men den får vänta till sovrummet är helt klart. Enligt denna månads planering skulle BMW garaget bli färdigbyggt.. Det är påbörjat men det går trögt. Andreas fokus ligger just nu på resan till Frankrike och som vi alla vet så är karlar inte så bra på att göra flera saker samtidigt;-).


Årsplanering 2014

Januari: Kommer mestadels bestå av jobb. Har mycket att stå i när jag haft julledigt så länge. SnickarMange ska bygga en platsbyggd bokhylla i hallen på ovanvåningen.


Februari: Wiklunds ska få slipa golvet i vårat sovrum och så ska jag vitlasera det så det blir lika fint som hallgolvet. Vi ska även ta tag i och renovera våran lill-toa. 


Mars:  Se Joe Labero med Albin i Kulturens hus. Bygga klart BMW garaget.  Andreas ska åka på ett träningsläger till Frankrike.


 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards