Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av sarahw - 30 oktober 2014 00:30

Jag ba köör!

Efter höstutrensningen rådde det katastrofläge i min garderob och jag såg verkligen fram emot shopping i stora staden. Men jag kan konstatera att jag har blivit sjukt dålig på att handla. Slösade bara några hundralappar på shopping under hela helgen och det var såklart till barnen.. Men det var iaf mycket trevligt att träffa syskonen, gå på musikal och bara se nåt annat än byn. Eftersom jag aldrig bott utanför kommunen brukar jag fundera på om det nång gång kommer ett sug efter att "vidga mina vyer". Men efter en helg på bortaplan så är jag gladare än någonsin att komma hem. 

 

           

                 

        


Av sarahw - 30 oktober 2014 00:22

Snart kommer sambon hem efter en låång bortavistelse, och inte har jag legat på latsidan. Man får passa på att hitta på en massa kuligheter när han är borta. Bla. renovera vardagsrummet. Jag är just nu full av renoveringsideér, så jag gissar att han tycker det är ganska skönt att slippa kaoset hemma.

Har en hel del att färdigställa till i morgon..

Det är just därför jag hamnade här;-)

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards