Alla inlägg den 26 september 2012

Av sarahw - 26 september 2012 19:50

Efter många OM och MEN så har jag bestämt mej för att lämna Bok & Kontor.

Hela 15 år har jag jobbat där och jag har verkligen trivts under alla dessa år.

Så det är med blandade känslor jag lämnar jobbet bakom mej.

Det jag kommer att sakna mest är Julruschen.. och alla kunder man lärt känna genom åren... och alla säljare

....och att plocka och dona med alla pysselgrejer... och den trivsamma arbetsmiljön..


Men jag står fast vid mitt beslut trots alla fördelar!


Just nu läser jag en kurs i Extern redovisning för att lära mig mer om boslutsarbete för att kunna ta på mej mer jobb förutom den löpande bokföringen som jag idag sköter till både AP AB och Biovärme i Sverige AB.

Det känns mycket lyxigt att jag själv kan välja mina arbetstider, inget kvällsjobb/helgjobb om jag inte vill!

Sen är det kul att man känner att man utvecklas och lär sej något nytt!

 

Det allra bästa är såklart att jag ska ta mej tid att umgås en massa med mina barn medan dom är små!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards