Alla inlägg den 8 september 2011

Av sarahw - 8 september 2011 10:01

... så var rädd om dom.

Livet är inte dagarna du levt, utan dagarna du minns..

 

I natt har jag drömt en hemsk mardröm.

Drömde att jag visste att jag hade exakt 200 dagar kvar att leva.

Tur man inte vet vad som händer i framtiden.


Just nu är det full rulle på gården (iofs är det ju alltid det).

Andreas rensar skrot på bakgården och jag försöker i vanlig ordning få undan mina fotografier från vardagsrummet.

Känner att jag kommer att lyckas denna gång!


Go-gumman käkar och växer och väger nu strax över 5kg.

Vi har börjat få in vardagsrutiner här hemma och det är skönt.

Jag gillar att ha fasta tider för mat och sömn.


Har även kommit igång med promenerandet och alldeles strax

 ska träningen igång på allvar. Som jag har längtat!!

11 kilo försvann rätt snabbt efter graviditeten, men jag har 4 kvar som jag vill bli av med innan dom bestämmer sej för att stanna 


Ikväll är det meningen att Albin ska börja Street Dance,

men då jag anmälde honom så var det för få anmälda.

Hoppas det blivit fler så kursen startar, för jag tror han skulle tycka att det är kul!


Alicia (10dgr) & Mammi

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards