Alla inlägg den 4 maj 2011

Av sarahw - 4 maj 2011 19:14

Saknar min årsplanering som jag gjorde förra året.

Det var kul att följa upp den och se om det blev som det var tänkt.

I år har jag inte gjort någon, eftersom jag tänkte  "leva för dagen".

Men jag kan ändå inte hålla mej från att planera litegrann.


I mitten av Maj har jag bokat in en Sthlms resa för mej och lill-gubben!

Vi ska hälsa på Natta & Erik och hitta på nåt kul i stora staden.

Jag frågade Albin vad han vill göra och svaret löd: Jag vill åka buss & äta godis!

 

Även Musikal på Western farm är bokat  


Annars så städar vi på här hemma i "boet".

I veckan har jag avverkat toan nere.

Tak,väggar och golv är putsade och skåparna är noga utrensade  .


En annan sak som jag funderar en hel del på är val av Barnvagn.

Vi har en Emmaljunga som har sett sina bästa dagar.

Den är alldeles för stor och tung.

Nu är vi ute efter en smidig vagn som är lätt att ta med,

 för enligt mätaren i bilen ränner vi omkring en hel del.

Tycker det är jättesvårt att välja i affären...

 Man skulle vilja prova alla modeller en vecka var!


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards