Alla inlägg under april 2011

Av sarahw - 8 april 2011 04:36

Jag har alltid haft sömnens gåva.

Somnar allt som oftast inom några minuter när jag lägger mej.

Men i natt vill det sej inte riktigt.

Vaknade för någon timme med kryp i kroppen, så nu sitter jag framför datorn med en tekopp och hårdbrödmacka.

Ganska så mysigt ändå..

Kollar in försäkringar för mej och magen.


Kan passa på att uppdatera vad som händer i mitt liv just nu.

Efter min lediga helg har jag jobbat på bra på kontoret i veckan.

Håller på att ta tag i saker som blivit liggandes alldeles för länge.

Såna där saker som bör göras med inte är måsten.


I morgon är jag och min lill-pojk lediga!

Känns som att det behövs innan jag påbörjar min 7-dagars jobbvecka.


Nä, om man skulle ta och försöka sova en stund innan

 grabbarna vaknar.


 

Albin sover gott på flyget.



Av sarahw - 3 april 2011 22:08

Eftersom det är Andreas dag idag, 

 fick han välja det han allra helst ville göra.

Såklart blev det en skotertur.

Vi åkte ut till Kohamn och picnikade.

Riktigt härligt!

Förlåt alla gäster som var sugen på fika.

Ni är välkommen i morgon kväll istället!

  Andreas har för en stund sen åkt ut på en joursvetsning i ett hyreshus

och jag ska återgå till filmen "Taken".


Av sarahw - 1 april 2011 18:22

Jag valde bort skotercrossen i år oxå.

Känner mej trött, så det är ganska skönt att vara hemma i min ensamhet.


I helgen blir det födelsedagskalas för min sambo .

Jag har rensat i frysen och slängt 5 formar med gammalt fika

och bakat 6 nya sorter.

Jag hoppas att ni kommer och fikar, så det inte händer igen!

 

Vad ska man nu göra, när jag lovat mej själv att ikväll blir det varken jobb,städning eller bak.


Kanske en promenad och sen en god bok ?!


  

...Vilostund på Aruba...



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards