Alla inlägg under januari 2011

Av sarahw - 8 januari 2011 11:18

http://www.blocket.se/kalix/Volkswagen_Caddy_1_9_TDI_Skap_DSG_31504904.htm?ca=1_7&w=0


Köpa?

Med tanke på ägaren så behöver jag väl knappast säga att den är i nyskick  .


Annars då?

Har märkt att jag får en massa mer gjort när jag inte

 sitter här och bloggar var och varannan dag.

Har jobbat en hel del, men ändå hunnit vara ledig och umgås med nära och kära.

Snart åker vi och jag tror att jag har läget under kontroll!

Av sarahw - 1 januari 2011 22:28

Vi är helt otroliga i våran familj!

Så fort vi är lediga "unnar" vi oss att gå och lägga oss tidigt.

Nyårsafton var inget undantag. 23.45 sov samtliga i familjen och till veckan kommer vi att vara vaken minst till tolv varje kväll i vanlig ordning.

Som tur är blev det nytt år utan våran vakna närvaro,

 så jag kör min månadsplanering direkt!

Så här lät det i Januari 2010:


Januari 2011

 

  • Kanske slår vi på stort och åker till Florida om Albin lärt sej att sitta still?! Andreas är inte mycke för sol och bad resor så han har länge pratat om att han gärna åker till USA istället. För att bila runt och se oss omkring. Vore även väldigt trevligt att hälsa på Åsa & Jason och deras smågrabbar!

 

Det blir ingen Florida-resa eftersom dom har hunnit flytta till Los Angeles och tyvärr är det lite för kallt (för mig) där nu.

Som ni säkert inte missat så åker vi till Aruba istället.

Fast det blir nog mest en sol & bad resa, för det verkar inte finns så mycke sevärdheter där förutom den storslagna naturen. Men jag hoppas och tror att min käre sambo ändå ska trivas där i solen med oss. Planen är att vi ska hyra oss en bil så vi kan utforska ön ordentligt. Sen har vi all inclusive, och det gäller på alla aktiviteter på 4 olika hotell, exempelvis vattensporter, träning, underhållning och fri mat och dryck på 13 restauranger och 11 barer.

Ni märker väl att jag har gjort mitt allra yttersta för att alla ska bli nöjda med denna resa  

  

 

 Fram till vi åker kommer tiden mest bestå av en massa jobb.

 Nästan det bästa med hela resan är att jag inte behöver

 ta ut någon semester för att åka.

Tack vare min chef och snälla kollega kan vi byta pass.

Så jag jobbar igen alla timmar, före och efter resan!

Det är guld värt  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards